Bricolaje

Blog de Tebeo Idea guardada 2 veces
La valoración media de 8 personas es: Muy buena

Mesilla tuneada


Aquesta tauleta forma part del lot de mobles antic que una amiga m"ha demanat que li restauri. També podeu veure el sofà .

Esta mesilla forma parte del lote de muebles antiguo que una amiga me ha pedido que le restaure. También podeis ver el sofá.

Antes y después de una mesilla tuneada


La tauleta no te massa valor i, com es pot veure, estava en unes condicions pèssimes. El sobre que devia ser de marbre no hi era, segurament es devia trencar. La estructura es de pi i els entrepanys de fullola dolenta. Tenia milions de capes d"un vernís dolent i mal aplicat, com es pot veure a la foto.

La mesilla no tiene demasiado valor y, como se puede ver, estaba en unas condiciones pésimas. El sobre que debía ser de mármol no estaba, seguramente se rompió. La estructura es de pino y los entrepaños de chapa mala. Tenía millones de capas de un barniz malo y mal aplicado, como se puede ver en la foto.



El primer de tot va ser tractar-la contra els corcs, no tenia forats, però ho vaig fer de manera preventiva. El segon fer-li un bon rentat y treure tota la porqueria acumulada al llarg del temps .

Després de treure el vernís amb decapant, reconstruir les parts trencades i de polir tota la fusta, vaig tenyir-la amb nogalina i la vaig encerar. Els entrepanys tenien molts desperfectes i no valia la pena conservar-los, així que el vaig pintar d"un color verd suau i també els vaig encerar.

Lo primero de todo fue tratarla contra la carcoma, no tenía agujeros, pero lo hice de manera preventiva. Lo segundo hacerle una buena limpieza y quitar toda la porqueria acumulada en años.
Después de sacar el barniz con decapante, reconstruir las partes rotas y de pulir toda la madera, me teñirla con nogalina y la voy encerar. Los entrepaños tenían muchos desperfectos y no valía la pena conservarlos, así que lo pinté de un color verde suave y también los enceré.



El sobre l"he fet tallant un tros de fusta, que tenia per casa d"una taula vella, i folrant-lo amb un tros de roba d"Ikea. Després l"he envernissat per que sigui més resistent, ja que el seu destí és una habitació de nens. El tirador és l"original pintat del mateix verd.

El sobre lo he hecho cortando un trozo de madera, que tenía por casa de una mesa vieja, y forrándolo con un trozo de tela de Ikea. Después lo he barnizado para que sea más resistente, ya que su destino es una habitación de niños. El tirador de la puerta es el original pintado del mismo verde.





I aquí el resultat final. Quin canvi!

Y aquí el resultado final, vaya cambio!
Fuente: este post proviene de Blog de Tebeo, donde puedes consultar el contenido original.
¿Vulnera este post tus derechos? Pincha aquí.
¿Qué te ha parecido esta idea?

Esta idea proviene de:

Y estas son sus últimas ideas publicadas:

Nueva vida para unas sandalias

Seguro que todos tenemos en el armario cosas que no utilizamos pero nos resistimos a tirar. Esto me pasa a mí con estas sandalias. Tienen un montón de años y están pasadas de moda, pero son de buena c ...

Abanicos para la calor

No se si aquest vanos pintats a mà ens faran passar la calor, però segur que ens ajuden. I a més ens alegren la vista. N"hi ha per a tots el gustos i de tots colors. Trieu el que més us agradi!!! ...

Mis últimas Tildas

Com pot fer tanta calor???? Se m"està estovant el cervell i no soc capaç de fer res de profit!! Sort que tinc algunes coses enrederides per publicar. Aquestes Tildes personalitzades les vaig fer ...

Como hacer una letra castillo

Fa dies que no publico res, i no és per falta de coses per publicar, no. Tinc una corrua de coses esperant a ser publicades. És per falta de temps. Des de fa dos mesos tinc molta feina, i això es bo, ...

Recomendamos